تآبا
یک ایرانی
8/07/2006
همش زیر سر انگلیسِ

خداییش خیلی مسخره است. توی ایران هر روز که تغّی به توغّی میخوره این طرفداران و حقوق بگیران نایب دایی جان ناپلئون (خودتون میدونید کیو میگم) میریزند سر سفارت انگلیس و زرتی تابلوشو میکَنند. در همین راستا پیشنهاد میشه که یا این برادران بَدَوی ما دیوار رو هم به همراه تابلو بیخ کَن کنند یا دوستانمان در سفارت روباه پیر از این پس تابلو کشویی تهیه کنند تا در مواقع
اضطراری خودشون بردارنِش و مانند بچه آدم دوباره وصلش کنند
1 Comments:
Anonymous Anonymous said...
نامه مقام شاه مخ ولایت فقیه به رهبر حزب الله لبنان، اسد مذنبی
مقام شاه مخ ولایت زحمت کشیدند و نامه سرگشاده ای به حسن نصرالله رهبر حزب الله لبنان نوشتند. دمش گرم.


برادر بسیار عزیزم و پسر گلم سید حسن نصرالله دامت حرکاته و ادام الله و فی دام ما

سلام به روی ماهت ، درود بر یکایک و دو آ دو و سه آ سه شما

هدیه

آنچه شما با جهاد و مقاومت بی نظیر خود به امت اسلامی هدیه دادید از حد توصیف اینجانب و بقیه اجانب بالاتر است .به هرحال می گویند از دوستان خمپاره ای.ولی چکنیم که امت اسلامی این هدیه را زیاد نپسندید و می گویند ساختمان ویران و هزاران کشته هم شد هدیه!؟

جهاد دلاورانه و مظلومانه شما

شما در مخفیگاهتان در جماران مقاومتی کردید که شمر دربرابر عمرعاص نکرد. جهاد دلاورانه و مظلومانه شما روی هیتلر را سفید کرد.شما اینقدر مظلوم بودید که روزی دویست سیصد عدد موشک و کاتیوشای ناقابل بر سرمردم شلیک می کردید و واقعا آدم باید کور باطن و کور ظاهرباشد تا این مظلومیت ها را نبیند. . خداوکیلی موشک های شما فقط بر سر صهیونیست ها فرود می آمد و حتی قبل از انفجار از طرف سوال می کرد شما صهیونیست هستید و اگر طرف صهیونیست نبود می گفت ببخشید وراهش را می کشید و می رفت پی کارش.

ثابت شد



جهاد شما ثابت کرد که سلاح های مدرن و مرگبار دربرابر ایمان و اخلاص ناکارآمد است و ماتازه متوجه این موضوع شدیم و الا هزاران موشک و کاتیوشا مفت و مجانی به شما نمی دادیم.و ملتی که ایمان و صبردارد مغلوب سیطره ستمگر نمی شود، البته بغیراز ملت ایران که هرچه بیشتر صبر می کند بیشتر گرفتار ستمگران می شود.

پیروزی شما

پیروزی شما پیروزی اسلام بود البته ذغال خوب یعنی پول و سلاح های مانیز بی تاثیر نبود.

خب بگذریم ، بپردازیم به جاهای خوب خوبش. خداوکیلی شما توانستید به حول و قوه و باطری الهی و هول هولکی ثانت کنید که برتری نظامی به ابزار و سلاح و تانک و هواپیما نیست.و همه دیدند که شما فقط با تیر و کمان می جنگیدید و هواپیما و تانک نداشتید. البته خیلی بد شد زیرا ما مثل همیشه دیر متوجه این موضوع شدیم والا ملیونها دلار پول نفت موشک از کره شمالی نمی خریدیم و نمی دادیم به شما تا دودش کنید.

آسیب پذیری ساختمانها

شما خودتان را مسخره کردید و افسانه آسیب پذیری ساختمان ها و افراد ساکن اسرائیل را به نمایش گذاشتید. شما به امت های عرب عزت - از جیب ما- بخشیدید ودرعین ناتوانی ما و خودتان، توانایی به آنان نشان دادید. همیشه همینطور است،آدمهای ناتوان توانایی فک و فامیل و در و همسایه را به رخ دیگران می کشند.

حجت خداوند

آنچه اتفاق افتاد حجت خداوند بود. امیدوارم خداوند ازما ناراحت نشود زیرا اگربگوییم این وقایع زیرسرمابود ، خب خیلی برای ما گران تمام خواهد شد .البته تا همین جایش نیز این جنگ کلی برای ما آب خورده.

کشار بی رحمانه

کشتار بی رحمانه مردم غیر نظامی، به خاک و خون کشیدن بی گناهان ، ویران سازی خانه ها و آواره کردن مردم ، چهره حقیقی زمامداران آمریکا و حامیان صهیونیست ها را بر صفحه تلویزیون نشان داد چون قبلا بدل آنها را نشان می دادند.ولی چون شما هیچیک از اعمال ناشایست بالا راانجام ندادید بنابراین چهره قلابی شما دراین سی وسه روزبر صفحه تلویزیون نشان دادند.شما جنگ کردید ولی کسی را نکشتید و موشکی را پرتاب نکردید چون جنگ که جای این کارها نیست.

رحم و منطق

این قضایا نشان داد که وقتی زمامداران کشورها رحم و منطق نداشته باشند چه فجایعی رخ خواهد داد. بعنوان مثال چون نمی توانند جلو آگاهی مردم و رشد تکنولوژی را بگیرند،نظامیان آنها دیش های زبان بسته را در پشت بام ها به خاک و خون می کشند و صدایی نیز از تلویزیون ها بر نمی خیزد.



خنده دار بود

سخنان اخیر رئیس جمهور حکومت اسلامی و ادعای خنده دار پیروز شدنش دراین جنگ چقدر خنده دار بود . وای نگو دیشب ما تا صبح به این حرفهای احمدی نژاد خندیدیم.

واما لبنان

برویم سر اصل قضیه ، لبنان به برکت شما خوش درخشید .زیرا برخلاف تصور ما وشما مردم درخانه های خود نشستند و گفتند خودتان آشوب بپا کرده اید هزینه اش را نیز خودتان بپردازید،ما راخانه خراب کرده اید انتظار بارک الله هم دارید؟

دشمن مثل همیشه غاقل بود از همین هوشیاری مردم لبنان . چه می شود کرد دشمن است دیگر. زیرا ثابت شده که این دشمن همیشه غافل است و خیال می کند با ایجاد بلوا در لبنان و عراق و فلسطین از شر مسئله هسته ای و مشکلات داخلی خلاص می شود!



ملت لبنان

ملت لبنان و سیاستمداران لبنانی با سیلی سختی دشمن را از این غفلت درآوردند که آهای عمو ، شهر ویران شده بم را بازسازی کن لبنان پیشکش!

انشاالله جهادی که اکنون پیش روی شماست بالاخره یک روزی به یک نتیجه ای خواهد رسید چون می گویند بزک نمیر بهار میاد...

درخاتمه به همه شما درود می فرستم ودست و بازوی شمارا می بوسم و انتظار دارم شما نیز وقتی به پابوس ما آمدید حضرت عباسی دست ماراببوسید

و من الله توفیق – مقام محترم ولایت فقیه

advanced web statistics
Stats